
Analiza
Një nga segmentet më të rëndësishme të marrëdhënieve me publikun janë marrëdhëniet me mediumet, dhe me këtë ndërveprim krijohet edhe përmbajtja e artikujve në mediume. Kompanitë zakonisht vendosin objektiva të qarta kur bëhet fjalë për marrëdhëniet me publikun. Çështja themelore nuk është a duhen të maten ata, por me cilën metodë duhen të maten dhe në fund kush është shfrutëzuesi i të dhënave të fituara. Përdorimi i modelit sipërfaqësor analitikë mund plotësisht të reduktojë vlerën dhe punën e vërtetë të këshilltarit profesional për marrëdhënie publike.
Për shembull, në ndonjë punë e përpunuar me cilësi të lartë mund t’i margjinalizohet vlera, ndërsa ndonjë punë keq e punuar mund të mbetet e fshehur dhe e paqartë.
Analiza është informatë e vlefshme që mund të stimulojë veprim konkret ose mund të u largojë nga veprimi. Pres Clipping me kalimin e kohës ka zhvilluar mënyrat e saja të analizave të efekteve nga komunikimit. Ata ju përgjigjen çështjeve kyçe që lidhen me menaxhimin e identitetit dhe njohjen e klientëve tanë në publik.
Kontakte për porisitje të analizave:
anita.popovska@pressclipping.com.mk
goran.stojanovic@pressclipping.com.mk
Ose në telefonat:
+389 2 3094 025
+389 70 268 208