Nuk ka krize ne shitjet online

//Nuk ka krize ne shitjet online

Nuk ka krize ne shitjet online

Shitjet online perfaqesojne 3,2% te xhiros totale globale te shitjeve te nivelit te larte dhe pritet te rriten ne menyre te dukshme. 50% e blerjeve ne internet jane me cmim te plote. Te pakten eshte nje fushe qe ecen per mrekulli, me bilanc pozitiv dhe eshte pikerisht fusha e modes, shitjet permes kanaleve online.

Sipas rezultateve te prezantuara nga Fondazione Altagamma (qe perfshin gati 70 marka me prestigj, ne nivel nderkombetar) qe bazohen ne nje studim mbi 300 marka boterore. Shitjet online kane mbuluar 3,2% te xhiros boterore te luksit, kundrejt 2,6% te kuotes se tregut te vitit te kaluar.

Ne vitin 2011 permes internetit jane regjistruar 6,2 miliard euro (ne 2010-en ishin 4,9 miliard) dhe sipas vleresimeve te sektorit ne 2016-en do te shkojne ne 15 miliard.

Jo vetem, ndersa shitjet ne pergjithesi te markave te luksit jane rritur me 10% vitin e kaluar, vellimi i gjeneruar nga kanali i web-it eshte rritur me 28%.

Sipas llogaritjeve rreth 15% e shitjeve totale te luksit jane kryer permes web-it, edhe pse hapi i fundit i shitjes eshte zhvilluar ne ne dyqan tradicional.

Se fundmi, kerkimi kujton se gjysma e transaksioneve online i perket cmimeve te plota (pa zbritje), edhe pse alenca e koheve te fundit mes Ppr dhe Yooxtregon se eshte e gjate dhe me vemendjen me te madhe qe te gjithe markat kane ne shitjet me shume kanale.

[custom_frame_center]Nuk ka krize ne shitjet online[/custom_frame_center]

Burimi: www.infoalbania.org

Data e publikimit: 20.09.2012

By | 2012-09-20T13:58:37+00:00 20/09/2012|Ekonomi|