„McCann“ Белград најуспешна агенција во регионот

//„McCann“ Белград најуспешна агенција во регионот

„McCann“ Белград најуспешна агенција во регионот

Агенцијата “McCann” Белград е прогласена за најдобра агенција во регионот на фестивалот на рекламни кампањи  „BalCannes“ кој се одржува во рамките на Викенд Медиа фестивалот во Ровињ. „McCann“ Белград е прогласена за агенција на годината врз основа на изборот на специјализираниот портал за огласување „Media Marketing” едногласно поддржан од страна на жирито на фестивалот „BalCannes“ составено од претставници на специјализирани медиуми од Србија, Хрватска, Словенија, Босна и Херцеговина и Македонија.

[custom_frame_left]Srđan Šaper, osnovac na I&F McCann Grupa[/custom_frame_left] “Благодарение на креативноста на младите професионалци, квалитетот на услугата и работата кои придонесуваат кон деловните резултати на нашите клиенти, агенцијата “McCann” Белград уште еднаш докажа дека е најуспешна агенција поради што сум многу горд. Оваа награда е потврда на нашата визија да бидеме најпосакуван комуникациски партнер со сите наши партнери, без разлика дали станува збор за локални, регионални или мултинационални компании.” – изјави по повод ова значајно признание Срѓан Шапер, основач на “I&F McCann Grupа” во чији рамки работи агенцијата “McCann” Белград.

 

На овогодинешната ревија на најдобри кампањи “BalCannes” пријавени беа рекордни 148 проектa од 57 агенции од шест земји од регионот. Во финалниот избор на најдобрите 25 регионални кампањи, агенцијата “McCann” Белград се претстави со максимален број проекти, три: “Драма во таксi”‘ реализирана за “Југословенско Драмско Позориште” во Белград, продолжение на кампањата “Може” за Рајфајзен банка и кампањата “Бели дробови на градот” која ја осмисли креативниот тим на агенцијата “McCann“ Белград за „MK Mountain Resort“.  “McCann” агенциите во Белград, Подгорица и Сараево, кои работат во рамките на “I&F McCann Grupа”, оваа година на „BalCannes“ пријавија 14 проекта.

[custom_frame_center]Milena Kvapil, copywriter vo McCann Beograd ja prima nagradata SoMoBorac[/custom_frame_center]

 

Покрај трите кампањи на “McCann” Белград прикажани на финалната ревија, беше претставена и кампањата  “Skopsko retro collectables”  на “McCann” Скопје направена за Пивара Скопје.

Кампањата “Драма во такси” ја доби и наградата ”SoMoBorac“ која Викенд Медиа Фестивалот им ја доделува на најдобрите кампањи од областа на дигиталните медиуми и социјалните мрежи.

[custom_frame_center]Vladimir Ćosić, kreativni direktor na McCann Beograd ja prima nagradata za najuspesna agencija[/custom_frame_center]

“Многу нè радуваат двете награди, првата за најуспешна агенција, втората за виралниот блокбастер за кампањата “Драма во такси”. Многуте предизвици во секојдневната работа бараат од нас постојано усовршување. Потврдата од страна на нашата индустрија за нас е значаен показател дека успеваме во тоа. Наградата нè инспирира да бидеме најдобри што можеме‘‘, изјави Оливера Перковиќ, директор на агенцијата “McCann” Белград.

Викенд Медиа Фестивалот кој се одржува по седми пат во хрватскиот град Ровињ и ги обединува вработените во комуникациската индустрија од регионот, агенциите, медиумите и огласувачите, во потполност ја оправда титулата најголем маркетиншки настан во годината.


By | 2014-09-24T13:22:45+00:00 24/09/2014|Маркетинг|