[custom_frame_right][/custom_frame_right] Уметниците криеле потсвесни и тајни пораки во своите дела со векови, а таа традиција живее и ден денес во дизајнот на лого креаторите. Некои од пораките се повеќе очигледни од другите, но сите се тие се креативни, иновативни и успешно го задржуваат вашето внимание.
Сигурно сте виделе стотици логоа. Рекламите се секаде околу нас, и имаме развиено систем да ги игнорираме. Некои компании не се креативни и се користат со наједноставни програми за да го создадат нивното лого… Но, иновативните компании од друга страна, вистински се посветуваат на создавањето на совршеното лого, а со тоа и создавање на совршена реклама која со сигурност ќе привлече вашето внимание.
“FedEx”
Логото на “FedEx” има скриена стрелка помеѓу буквите Е и X. Логото е дело на Линдон Лидер кој го дизајнирал во 1994 година. Логото е резултат на работата каде повеќе од 200 други логоа биле дизајнирани пред да се дојде до сегашниот изглед. Ова лого е добитник на повеќе од 40 лого награди низ светот.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
“VAIO”
Најпрво гледате модерни букви, но всушност логото на “VAIO” има скриено значење. Првите две букви претставуваат аналоген сигнал, а последните две се 1 и 0 од дигиталниот свет.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
“Toblerone”
Тоблероне е компанија за чоколади од Берн, Швајцарија, кој е познат по високите планини. Берн е наречен и “градот на мечките”, па затоа не е ни чудно што во нивното лого е видлива мечка која се искачува по планина.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
“Amazon”
Жолтата стрелка не претставува само насмевка. Покажува дека можете да купите се од А до Z на “Amazon”.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
Формула 2
Ова лого го има скриено бројот 1 помеѓу буквата F и брзинските линии.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
“Carrefour”
“Carrefour” е една од најголемите компании во Европа, а на француски, значи “крстопат”. Логото го симболизира овој збор преку двете спротивни стрелки, бидејќи е видлива буквата “C” во негативниот простор помеѓу двете стрелки.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
“Tour de France “
Пронајдете го велосипедистот во логото…. Помош: Жолтиот круг е едното тракало.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
“Roxy”
“Roxy” е бренд за женска облека која е во сопственост на “Quicksilver”. Логото е составено од две споени “Quicksilver” логоа со цел да се добие форма на срце.
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
“LG”
Животот е убав, особно кога играте “Pac-Man”!
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
[custom_frame_center][/custom_frame_center]
Превземено: www.tocka.com.mk
Датум на објавата: 11.12.2012